Situl nostru foloseste cookies. Prin derularea paginii, click, sau continuarea navigarii, va exprimati acordul pentru utilizarea cookie-urilor.
Aflati cum sa controlati cookie-urile     Politica de confidentialitate.     OK

 Turismul BUSINESS - un BUSINESS in extrasezon, pe litoral

Litoralul Romanesc

Turismul BUSINESS - un BUSINESS in extrasezon, pe litoral


Turismul BUSINESS - un BUSINESS in extrasezon, pe litoral

 

 

 

 

Aproximativ 85% din cifra de afaceri a hotelurilor din Capitala si din provincie, reprezinta sume de bani care se deconteaza la companii romanesti sau straine: aproape toate innoptarile in hotelurile romanesti vin de pe urma calatoriilor de business, calatorii care de fapt, sustin piata hoteliera din marile orase.

Calatoriile oamenilor de afaceri nu reprezinta business doar pentru hotelieri si organizatorii de conferinte sau team-building-uri, ci pe ele se bazeaza si serviciile conexe, industrii precum cea aviatica sau a agentiilor de turism,  dar si afaceri mai mici ca aceea de inchiriere de masini.  Din vanzarea biletelor de avion, care a fost o afacere de 350 de milioane de euro in 2007 spre exemplu, traiesc atat companiile aeriene prezente in Romania, cat si o mare parte a agentiilor de turism.

Ticketing-ul reprezinta aproximativ 25% din intreaga piata de turism din Romania, iar majoritatea agentiilor importante de turism il considera un bun instrument pentru cresterea veniturilor.

Cei mai importanti, deocamdata, pentru asigurarea unui volum constant al pietei turismului de afaceri sunt oamenii de afaceri straini.

Milioane de turisti straini ajung anual in Romania, arata statisticile ANAT, iar pentru doua treimi dintre ei scopul calatoriei consta in intalniri de afaceri, participare la conferinte, evenimente oficiale, team-building-uri ori traininguri.

In conditiile in care industria ospitalitatii este sever afectata de sezonalitate prin insasi definitia sa, o componenta importanta in mentinerea unei activitati constante o reprezinta turismul corporate sau de afaceri.

Mult mai putin influentat de conditiile atmosferice, mai putin pretentios la perioada de week-end, turismul de business are o singura cerinta obligatorie: calitatea. Este singurul gen de nisa, am putea spune, care nu tine cont de conditiile atmosferice.

Chiar daca studiile de profil (incluzand statisticile ANAT pe 2011), nu releva o pondere de importanta majora pentru turismul de afaceri, agentiile si operatorii de turism, in special pe segmentul premium confirma importanta acestuia.

In afara coordonatei de constanta, turismul corporate mai are un avantaj important. Statisticile arata ca, in vreme ce consumul mediu/turist/zi ajunge la 340 RON, in cazul turistilor veniti cu scop sau interes de serviciu/afaceri, acest consum mediu se ridica la 465 RON, respectiv cu 37% peste consumul mediu al turistului individual.

Vorbeam in urma cu o luna despre turismul de business la malul marii. Poate nu 100%, dar 90% din informatiile prezentate mai sus se aplica si pe litoral. Despre turismul de business la malul marii se pot scrie multe.

Fie ca vorbim despre workshop-uri, teambuilding-uri, seminarii, conferinte ale unor companii mai mici sau ale unor multinationale, fie ca vorbim de evenimente destinate publicului larg, Constanta si statiunea Mamaia raman deschise pe perioada iernii, evenimentelor de orice fel.

Hotelierii isi asteapta clientii business cu fel si fel de oferte. Iar cel mai apropiat eveniment care va mai aduce ceva banuti in buzunarele hotelierilor si comerciantilor de pe litoral este Targul Exponatura, care se va desfasura intre 17 si 20 octombrie la Maritimo Shopping Center.

Potrivit organizatorilor, targul Exponatura se bazeaza pe un concept cu un grad ridicat de atractivitate pe piata sud-est europeana, fiind  un eveniment dedicat unui stil de viata sanatos, care ofera o gama completa de resurse, contand in produse, tehnologii si servicii eco (bio), naturale si organice.

Evenimentul va aduce in atentia publicului constantean o alternativa puternica la modul actual de viata, din care fac parte atat de controversatele E-uri, colorantii, aditivii si chimicalele.

Timp de 4 zile, numerosi producatori, importatori si furnizori de produse, tehnologii si servicii din domeniul bio-natural vor interactiona atat cu publicul larg, interesat de produsele si serviciile necesare unui stil de viata sanatos si natural, cat si cu distribuitori, consumatori, investitori si experti implicati activ in acest domeniu.

Avand la baza alimentele bio conceputul aduce in prim plan produsele traditionale, produsele naturiste, suplimentele nutritive naturale, vitaminele, dulciurile, bauturile, ceaiurile, siropurile si produsele dietetice, dar si produsele apicole, uleiurile naturale, tincturile si extractele din plante medicinale.

O componenta esentiala a acestei prime editii va fi standul de relaxare, meditatie si masaj, care va prezenta cele mai noi tehnologii pentru diagnosticarea starii energetice a organismului cu diverse dispozitive.

Nu vor lipsi produsele de curatenie, detergenti si solutii bio pentru casa sau ambalajele ecologice si bineinteles, editurile si presa de specialitate. Perioada de inscriere este pana pe 10 octombrie.

Reprezentantii Camerei de Comert, Industrie, Navigatie si Agricultura Constanta spun ca, prin organizarea la Maritimo Shopping Center, evenimentul ofera avantajul de a imbina in mod eficient si agreabil shopping-ul si relaxarea cu o expozitie cu vanzare de produse, tehnologii si servicii la cele mai inalte standarde calitative, menite sa satisfaca cele mai rafinate gusturi.

In mod cert, astfel de evenimente atrag vizitatori in primul rand, iar in al doilea rand, se pozitioneaza pe un sector business-corporate unde nu are importanta cat de mult sau cat de putin platesti fie ca esti expozant, client, producator sau simplu participant, atat timp cat Constanta reprezinta dupa Capitala, una dintre cele mai atractive piete din tara.

 

 

 

 

redactor: Oana Blanda Craciun

 

 

 

 

Publicat la data de: 01/10/2013

Taguri: litoralul romanesc  evenimente  Maritimo  turism  business  hoteluri  Constanta  Mamaia  CCINA 

Destinatii populare litoral 2020

Cele mai populare destinatii de pe litoral

Cazare Mamaia

Cazare Mamaia

Cazare Eforie Nord

Cazare Eforie Nord

Cazare Eforie Sud

Cazare Eforie Sud

Cazare Neptun-Olimp

Cazare Neptun-Olimp

Cazare Saturn

Cazare Saturn

Cazare Mamaia Nord

Cazare Mamaia Nord

LitoralulRomanesc.ro - Copyright 2003-2019 LitoralulRomanesc.ro este o marca inregistrata a S.C. Creative Eye.S.R.L.

Agentia Organizatoare LitoralulRomanesc.ro S.C. Creative Eye.S.R.L.
Nr. ROC: J13/2215/2003
Cod fiscal: RO15613488
Adresa: Constanta, Bd. Mamaia, nr. 281C



Informatii utileAutoritatea nationala pentru protectia consumatorului
Societatea CREATIVE EYE SRL este inscrisa in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 22071.
Telefon: 021 - 9551
Directia de control - Ministerul Turismului 080 086 8282
Rezervari on-line si la telefon: 0241 999
Litoralul Romanesc
Romania


Turismul BUSINESS - un BUSINESS in extrasezon, pe litoral