177 Recenzii, Pareri, Comentarii verificate pentru Hotel Paradiso Mangalia
177 recenzii

Foarte Bine

8.9

Curatenie 9.2

92%

Servicii 8.8

88%

Pozitionare 9.6

96%

Personal 9.1

91%

Dotari 8.4

84%

Raport pret calitate 8.3

83%


9.5
sept. 2022

Modul organizat de a face turism,combinat cu o echipa ce permite tratamente medicale efectuate la nivel fara cusur!!!


Amenajarea zonei de plaja,lucrari de constructii in locuri fara a se incadra in desingul statiunii,lipsa organizarii unor excursii locale cu tematica care sa puna in evidenta preocuparile locale si altele asemenea!!

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


10
sept. 2022

Totul. Sejurul a fost minunat


Nu au existat lucruri neplăcute.

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


8.8
sept. 2022

Poziția Tratamentele balneologice Servirea la restaurant Mâncarea


Dotările din camere

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


6.3
sept. 2022

Amplasarea Hotelului, curatenia , disignul, pozitionarea camerelor, calitatea meselor oferite.....


Sunt extrem de nemultumita de felul in care am fost primita de receptionera hotelului, desi era extrasezon, jumatate din hotel era gol, nu sun flexibili, am plecat sa astept pe plaja plangand, desi am venit din Iasi dupa o noapte de mers cu trenul, nu voi mai merge niciodata la Hotel Paradiso. Pacat de dotari, amplasament, curatenie , mancare etc. Daca nu isi vor schimba atitudinea personalului in special cei din prima linie, vor avea numai de pierdut.

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


10
sept. 2022

Tot


-

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


10
sept. 2022

A fost un sejur foarte placut . Va multumesc.


-

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Apartament


10
sept. 2022

Vin cu placere de mai multi ani la acest hotel atat ca turist cat si in interes de servici (conferinte, cursuri). Imi place amplasarea lui si faptul ca beneficiaza de baza de tratament. Apreciez curatenia, amabilitatea si serviciile oferite de personalul hotelului.


Nu mi-au placut anul acesta urmatoarele aspecte: 1. calitatea si diversitatea mancarii a lasat de dorit pe alocuri; 2. atitudinea preferentiala fata de unii turisti a responsabilului de restaurant (desi am platit all inclusiv!): servirea unor feluri de mancare pe care nu le regaseam in meniul all inclusiv si nici nu le puteam comanda personalului; 3. persoana care se ocupa de piscina: venea putin inainte de ora 18:00 sa ridice turistii de pe sezlonguri si sa inchida piscina. Este stiut ca persoanele care fac tratament si sunt cazate in hotel sunt cu probleme si ca, anul acesta in mod special, nu se puteau bucura de putina plaja decat de dimineata pana in ora 11:00- cand erau planificate la tratamente- si dupa ora 17:00!

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


9.7
sept. 2022

Serviciile oferite și amplasarea hotelului .


Oarecum lipsa parcării , dacă ai plecat cu atoturismul în stațiune ai pierdut locul de parcare !!!!

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


10
sept. 2022

Mi-a plăcut tot.A fost excelent!


-

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


9.7
aug. 2022

Peisajul


Medicul isi c am bate joc de pensionarii

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


Verifica tarife

×
Ne pare rau , dar rezervarile pentru mai mult de 30 de zile nu sunt posibile.
Varste copii:

Transport Litoral

Transport, intern si extern, informatii privind traseele de transport de pe litoral...

Vezi detalii