207 Recenzii, Pareri, Comentarii verificate pentru Hotel Paradiso Mangalia
207 recenzii

Exceptional

9.0

Curatenie 9.3

93%

Servicii 8.9

89%

Pozitionare 9.6

96%

Personal 9.2

92%

Dotari 8.5

85%

Raport pret calitate 8.5

85%


9.2
sept. 2019

Aceasta recenzie nu are un comentariu

Perioada sejurului: mai 2019

Cazat in: Camera dubla


8.5
sept. 2019

Aceasta recenzie nu are un comentariu

Perioada sejurului: mai 2019

Cazat in: Camera dubla


10
sept. 2019

Aceasta recenzie nu are un comentariu

Perioada sejurului: mai 2019

Cazat in: Apartament


9.3
sept. 2019

Atmosfera, priveliștea, masa, florile, fântâna, picturile, operativitatea la micul dejun, baza de tratament.


Parcarea aglomerata.

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera dubla


8.2
sept. 2019

Poziția vizavi de mare! Parcarea!


Gălăgia,zgomotul aparatelor de aer condiționat,ușile fără plase pt țânțari la balcon,mic dejun sărac,meniul restaurantului fix,ospătari obosiți!

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera dubla


9.0
sept. 2019

Totul a fost la superlativ,mai puțin restaurantul. Micul dejun se putea mai diversificat,iar produsele care se terminau nu erau completate. De asemenea politica restaurantului de a nu servii a la cart decât de o anumită sumă fixă.Adica eu personal am vrut să-i dau nepoțelului meu o mămăliguță cu brânză și smantana și ar fi trebuit să achit o sumă de 300,indiferent cat ar fi costat MBS-ul.Sa le transmiteți(patronului) sa le fie rușine.


Am detailat mai sus ce anume ma nemulțumit.

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera dubla


8.8
sept. 2019

Amplasarea direct langa plaja, cu toate camerele avand vedere asupra marii. Instalatii balneare (Siemens) care, desi vechi, totusi in buna stare de functionare. Bufetul de la micul dejun foarte bine asortat si improspatat continuu. Personalul bailor si cel al hotelului atent si amabil. Terasa restaurantului tocmai primea o extindere facuta cu gust.


Plaja din fata hotelului era murdara. Metoda folosita pentru a primi acceptul de a efectua anumite tratamente (chiar in plata proprie) este foarte anevoioasa si birocratica, se pierde cel putin 1/2 zi. La ocupare medie pana la maxim a hotelului se dovedeste ca doar 2 lifturi nu fac fata, in special la orele de varf (deschiderea salii de mese dimineata, inceputul programului de bai, pranzul, masa de seara). Barul din hotel (et. 1) si cel de pe terasa erau servite alternativ (!) de o singura persoana.

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera dubla


10
sept. 2019

Va rog sa transmiteti sincere felicitari personalului care deserveste accest hotel.Dupa foarte multi ani am revenit pe litoralul romanesc unde la accest hotel totul a fost perfect nu-mi venea sa cred ca se poate si in Romania, Mi-a plcut totul .Felicitari inca o data conducerii si angajatilor accestui hotel.Cu siguranta anul urmator vom revenii cu placere Probabil ca o sa va surprinda caci am acordat nota maxima tuturor celor angrenati in accest bussines dar asa stau lucrurile.Multumim inca o data


-

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera dubla


9.0
sept. 2019

pozitionarea pe malul marii


aspectul invechit; necesita o renovare/modernizare

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera single


10
sept. 2019

Absolut totul. Începînd de la ,recepție, hol,cameră, curățenie, terasa unde am servit masa și tot personalul. Totul la superlativ.


Singurul inconvenient a fost că a trebuit să merg la plaja Corsa, deoarece nu aveți o plajă amenajată.

Perioada sejurului: iun. 2019

Cazat in: Camera dubla


Verifica tarife

×
Ne pare rau , dar rezervarile pentru mai mult de 30 de zile nu sunt posibile.
Varste copii:

Transport Litoral

Transport, intern si extern, informatii privind traseele de transport de pe litoral...

Vezi detalii