404 Recenzii, Pareri, Comentarii verificate pentru Hotel Majestic Neptun-Olimp
404 recenzii

Foarte Bine

8.0

Curatenie 8.1

81%

Servicii 8.0

80%

Pozitionare 8.0

80%

Personal 8.5

85%

Dotari 7.3

73%

Raport pret calitate 7.7

77%


6.8
sept. 2022

Poziționarea lui


În primul rând Baia, jale! Nici măcar o plasă la geam, unde am dus adevărate cruciade cu țănțarii, care într-un final am fost învins de numărul lor!

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


8.5
sept. 2022

Am avut camera la etaj 8 si vederea era superba


Desertula la pranz putea sa fie mai variat la all inclusive, am avut zilnic doar mere rosii si galbene

Perioada sejurului: sept. 2022

Cazat in: Camera dubla


2.8
sept. 2022

Doamnele care făceau curatenie in camera foarte profesioniste si echipa de interventii pentru desfundarea scurgerii


Serviciul all inclusiv in privința mancarii lasa de dorit din cauza lipsei de organizare, aglomeratie, qserviabilitate si atitudinea celor care asezau mancarea in recipientele de servire.

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Apartament


10
sept. 2022

Este un Hotel foarte curat, personalul foarte atent, mancarea este proaspata si foarte buna, etc.


-

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


9.0
sept. 2022

Atmosfera


Aglomeratia la lifturi.

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


5.7
sept. 2022

Piscina curata


Baia nu merita mai mult de 2 stele, mancarea lasa de dorit fata de 2021. La Majestic n-am sa mai merg, am fost foarte dezamagita.

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


9.8
sept. 2022

Totul


-

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


8.0
sept. 2022

Priveliștea oferita de camera hotelului. Politica de la piscina: fără "rezervare", cu prosopul înainte de începerea programului. Amabilitatea personalului și disponibilitatea de a rezolva problemele clienților - în special la recepție.


Lipsa unei informări corecte in ceea ce privește conținutul serviciilor de all inclusiv. Lipsa de calitate a sucurilor, uneori acestea lipseau cu desăvârșire, iar cele fara acid, nu puteau fi consumate. Valabil pe întreaga perioadă a sejurului. Lipsa de organizare in zona restaurantului care ducea la aglomerări inutile. Acest aspect a fost, cât de cât remediat după câteva zile. Consideră că dacă ești deschis că hotel să oferi tabere in timpul sejurului ar trebui să ai o altă politică în ceea ce privește serviciile de masa- eventual de decalare de jumătate de oră față de ceilalți turiști?! Uneori și calitatea produselor nu era cea mai buna iar diversitatea lasă de dorit. Copilul a mâncat aproape exclusiv piure cu cordon bleu, iar de băut... numai apă. Fructe in permanenta prune, mere și pepene. Serviciile de all inclusiv oferite doar până la ora 20.30. Lipsa de posibilitate de a cumpăra macar o înghețată, nu de a oferi.

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


7.8
sept. 2022

Localizarea


Camerele

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla


9.8
sept. 2022

Mi-a plăcut simplitatea și libera circulație între resorturi(Panoramic,Amfiteatru și Belvedere),mâncarea bunicică s-ar mai putea lucra ceva.În rest bine.Revenim.


Nu mi-a plăcut patul matrimonial foarte îngust(nu am încăput cu un coopil de 4 ani pe el)dar ne-am descurcat că Românul este inventiv.Clafeaua de dimineața ar putea începe pe la 7și piscina un pic curățate marginile.În rest bine raport calitate -preț.Cu siguranță revenim dar la apartament.

Perioada sejurului: aug. 2022

Cazat in: Camera dubla